maandag 28 augustus 2017

dat is wat mijn vak nou zo bijzonder maakt....

 Natuurlijk kan ik nu naast mijn schoenen lopen,.. maar dat ga ik niet doen..
maar toch wilde ik dit delen omdat ik het zo leuk vind dat ik dit krijg van een leerling die maar
8 weken les heeft gehad van mij omdat ze vorig jaar les had van een andere drama docente. 

Dit is nu de reden waarom ik zo geniet van mijn werk en die kids..

De dag was verder gek en bijzonder, 2 uur les, daarna overleg onder het derde uur, daarna overleg onder het vierde uur..  van 12 tot 14.20 niets te doen.. daarna overleg.. en om 15. 15 zou er een overleg plaatst vinden, maar helaas werd dat pas 15.45.. kortom het was een hele lange dag.. het had zo mooi kort kunnen zijn.

Ondanks dat ik vroeg in bed lag.. moet ik toch beter blijven oefenen.. al moet ik zeggen de bamboo kussens, die ik had gekocht zijn wel erg lekker om op te liggen. ze zijn erg koel.. 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten