maandag 7 augustus 2017

Brian Justin Crum

Niet gauw zit ik op maandag morgen met de tranen in mijn ogen.. nu dus wel ik zit wat te rommelen op facebook, en zie een filmpje langskomen over Brian Justin Crum. Ik lees wat commentaar, ja hij komt uit Amerika got talent... en lees dat het publiek helemaal uit zijn dak gaat. dus ik kijk en ben weg... ik weet dat er veel te horen is in deze blog. maar neem de moeite om het te beluisteren en abonneer je op zijn site op You tube.. en geniet vooral..

Het enige wat ik kan zeggen.. hij is geweldig.. zijn stemgebruik.. de manier waarop hij zingt en de teksten brengt. geen poespas dus pur sang, dat hij niet de finale heeft gehaald verbaasd me.. misschien wel omdat hij gay is.. De reactie van de jury op dat hij niet door was maar het podium moest verlaten zegt alles... Daarom even hier aandacht voor deze geweldige zanger die er ook nog goed uitziet...
(Nee Rick dat niet...)

creep

daarna het nummer waarmee hij begon
somebody to love

ach laat ik het gemakkelijk doen
bekijk gewoon onderstaande clip en je ziet al zijn optredens
en als je tijd hebt.. ga ff naar zijn website op Facebook en like hem


en nog een toegiftje


en nog eentje.. op de rest in  pride 2017 
even het donkere stuk voorbij scrollen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten