dinsdag 18 juli 2017

Spreuken (2015-27)


Het arbeidsbesparendste advies
vandaag de dag is een
echtgenoot nemen met geld
(Joey Adams)

Als één persoon een leugen vertelt,
zijn er talloze anderen die het als
waarheid doorvertellen
(Zen)

Net zolang vervuilen tot er een
markt is voor frisse lucht
(Fons Janssen)

Ik vertelde geen leugens, ik zei
dingen die later niet waar
bleken te zijn.
(Richard Nixon)

Doodgaan zou me nu slecht uitkomen,
want ik moet van de dokter
in beweging blijven
(Fons Janssen)

Amerika heeft Europa nooit 
vergeven eerder ontdekt te zijn
(Oscar Wilde)

Leugens zijn alledaagse kost
de waarheid is een feestmaal
(Jiddisch gezegde)

Als ik eerlijk ben, moet ik
zeggen dat ik lieg
(Guy Mortier)

Iedereen praat over het weer,
maar niemand doet er wat aan
(Warner)

Het mooiste geheim dat er bestaat:
een genie zijn en de enige 
zijn die het weet.
(Mark Twain)

Het machtigste gebed is geduld
(Boeddha)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten