zondag 2 juli 2017

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-08)

Zomer: buikenradar.nl

Wees maar niet bang,
ik ben een vreeseter

Na mijn bombardement aan commentaar
geef ik altijd wel weer wederopbouwende kritiek

Stuc voor stuc
worden de muren weer
helemaal strak

Ik leer steeds meer mensen niet kennen

Als je toch licht slaapt,
kun je mij in mijn donkere dromen
dan even bijschijnen?

Onderschatting wordt zo overschat.

Even m'n belastingvrije
voet afvegen op de fraudeurmat

Wat is daarop uw antwoord?
Ja, ik moet.

Dit wordt mijn eerste schulderij
als bedelend kunstenaar

Zo Ghandi wel weer

Uwe Existentie hoe bestaat het ermee?

Wat is eigenlijk een ander woord voor synoniem?

Gedeelde smartphone is halve smartphone

ik spreek knoeiend Nederlands.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten