maandag 24 juli 2017

kamperen bij Giethoorn

Het is wel ff wennen vroeg opstaan om op vakantie te gaan maar dit is een mooie training voor Berlijn. Dan moet ik nog veel vroeger op. De tijd zal ik jullie nu nog even besparen. Was vroeg wakker om half 8 en om 9 uur zouden heleen  en ayaz mij komend ophalen. Zondagavond had ik alles bij ze in de camper gelegd en was het klaar. Alleen maandag een paar eenvoudige dingen mee doe niet meteen mee konden .

Dus het was meteen al gezellig samen onderweg toen we keurig op tijd vertrokken . Eerst hebben we Meppel bezocht , we moeten nog bijkomen van de shock, op maandag blijkt hier bijna alles dicht te zijn op de jumbo en een kroegje na dus we konden aan de koffie met juist gebak, daarna gingen we naar de camping. Een rustige kind vriendelijke camping  , het went gewoon een keer tegen een kind zeggen dat je kinderen niet mag, je hoeft het niet te menen en klaar probleem opgelost. Voordat we vertrokken naar de camping zijn we eerst langs de tuin vsn Ayaz gegaan on groente te halen. Waaronder boontjes. De boontjes moesten natuurlijk nog gedopt worden,, dat heb ik
Natuurlijk op mij genomen , ik dop graag mijn eigen boontjes.

De tent opzetten ging echt achterlijk snel voor ik wist stond hij en was ik onderdeel van de camping. Mijn luchtbed was wat lastiger heb het angstige vermoeden dat hij ergens lekt, maar dst ontdek ik wel in de loopVan de nacht, in de middag zijn we naar de orchideen gegaan
Incluis vlindertuin, wat was dat leuk prachtige foto's gemaakt en
Het was genieten, daarna terug naar de csmpimg, eten koken, afwasssen en daarna yahtzee spelen. Heerlijk spel. Niet al te laat naar bed, tenslotte regent het en moet ik ontdekken of mijn tent waterdicht is..... dat vertel ik morgen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten