maandag 12 juni 2017

De lettergrabbelton (deel19)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 19
Music
Music gives a soul to the universe, wingt to the mind
flight to the imagation and life to everything
(Plato)

Onthechting is niet jezelf straffen
maar kiezen voor iets groters

De singer-songwriter werd veroordeeld
tot   6 maanden zangarbeid

Define
Two things define you, Your patience when you have nothing
and your attitude when you have everything
(Imam Ali)

Je  bent actueel

Het onnoembare is het ware

schuld
ik had een bijna-rood-ervaring


Nooit opgeeft
het is moeilijk iemand te verslaan die nooit opgeeft
(Babe Ruth)

Streef wijsheid eerder na in je handelen
dan in je denken

De dag denkt dat jij dromen 
wel leuk vindt

Great
You dont have to be great to start, but you have to start
to be great
(Zig Ziglar)

Nederigheid is een lelijk masker
tenzij ze oprecht is

Identificatieplicht in grillroom
Ik heb helaas alleen mijn dönercodicil bij me

Fast
if ecerything seems under control, you're not going fast enough
(Mario Andretti)

Ik leg je in de allure

Better
Done is better dan perfect
(Sheryl Sandberg)

De stilte is als een spiegel voor je ziel 

Probeer een glimlach op te wekken
bij hen die lijden


ik kan niet wachten tot ik niet meer
hoef te wachten

Dageljkse zaken
iemand wil alles opgeven voor de dingen die jij als
dagelijks beschouwd



Geen opmerkingen:

Een reactie posten