woensdag 21 juni 2017

De lettergrabbelton (deel 20)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 20

bind je niet aan de eekhoorn of de bloem
op je weg, maar stel je open
voor de volgende

Grateful
A grateful heart is a magnet fo miracles

In die moedanigheid was ik best wel een beetje
slaperig

Tatoo
Failure is a bruise not a tattoo

ouderwetse persoonsvormhumor
U bent Gij-nig

Zal ik jou eens een lesje leren leren?

Stay hungry, stay foolish
(Steve |Jobs)

Believe you can and you are halfway there
(Theodore Roosevelt)

Het vermogen van geƫmigreerde senioren wordt
getoetst aan de zogenaamde Beninorm

Lion
It's better to be an lion for a day than a sheep for your life
(Elizabeth Kenny)

Spreken nog zwijgen kan de oorsprong
verklaren

Onze geest wil alle richtingen uitgaan,
maar hij heeft hier te doen

Je  kinderen geven vreugde
je kleinkinderen hoop

ik heb altijd medelijden met mensen 
die het woord piƫtiet gebruiken

Leuk zon sportschool, maar er lopen altijd zoveel
bicepsuelen rond

We zouden gelukkiger kunnen zijn,
door minder te denken en meer te voelen

ik heb last van warhoofdholteontsteking

Harbor 
a ship is safe in harbor, but that's nog what ships are for
(William GT Shedd)

Best 
If you want the best the world has to offer, offer the
world your best

Different
Different doesnt mean something wrong

Meest werknemers gaan er op vooruit in 2017
laat me raden...
een fiets?

De intelligente mens praat, de wijze luistert


Liefde houdt het universum bij elkaar

Die zeilboot is wel een mast-have

Rain
No person has the right to rain on your dreams
(Martin Luther King Jr.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten