vrijdag 2 juni 2017

begon als een boze vrouw

Bij een etentje van de eetclub kregen we een graspoppetje, het poppetje moest je water geven en dan zou er iets ontstaan.. juist gras. Het poppetje wat ik kreeg deed me meteen al denken aan een boze vrouw. Handen in de zij en boos kijken.. zon houding van ik ben de baas..Dus ja daar maakte ik een opmerking over.  Bij thuiskomst heb ik deze boze vrouw meteen in een bak water gezet met de opmerking.. zo nu heeft ze een reden om boos te zijn. Dit natuurlijk in de groepsapp geplaatst... met als gevolg dat wij allemaal onze poppetjes hier hebben neer gezet met de ontwikkelingen.. Het was erg grappig met elkaar en de fotos logen er niet om, een van de stellen heeft een kale man en wat gebeurt er, juist het ene poppetje, van de dame, kreeg haar, de man bleef kaal.. en ineens een lange grasspriet.. kortom lol met elkaar om zo iets doms.

Weken hebben we er met elkaar over geappt met de ontwikkelingen etc.. Helaas zijn we allemaal iets te enthousiast geworden want we gingen natuurlijk ook kapsels maken en ook knippen..dat hadden we niet moeten doen.. de kapsels zijn ineens niet meer stevig gras maar sprietjes en tevens zijn ze niet meer erg goed te gebruiken.. Mijn boze vrouw heeft nu echt een reden om boos te zijn, nadat ik haar vlechten had afgeknipt en ze spriet haar kreeg heb ik haar zonder pardon in de container gegooid...

Ik hoorde nog een zacht geluid, ik denk dat ze haar laatste woede eruit blies... en daarna was het klaar... ze is niet meer onder ons.

Hier onder de foto's van  de poppetjes in ontwikkeling met haar. Niet alles foto's staan er maar het is toch wel grappig om dit soort collage te zien.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten