zaterdag 29 april 2017

lettergrabbelton (deel 15)



Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 15
rijkdom
als je je bewust wordt van je rijkdom, zal je leven  veranderen
(Angaangap) 

Het enige waar ik voorlopig aan werk is mijn vrije tijd

Vraag niet naar meer moois
maar maak  iets moois van alles
wat je in je handen hebt 

Het was taaltechnisch  weer een goed
weekend voor de korte ei

Different
No Not today No, Today i go a different way
(Hector)

Zonder de ander ben ik niet veel

Fear
Dont be afraid of your fears. They're not there to scare you
They're there to let you know that
something worth it.
(C. Joybell C)

Een wonder doet vaak wonderen


Veel mensen staren zich blind op het kleine geluk
van de ander
maar zien hun eigen grote geluk niet

bonds
One of the most amazing bonds ou can heave with someone is when you're so close with them all you have to do is sit in a room with them and being satisfied by ther presence is enough for you

iets wat dichterbij komt 
verandert niet, maar wordt wel anders

Anderen
Rijk word je als je andere mensen rijk maak

Welkom cursus 'natuurlijk spreken 'zonder
toegevoegde conversatiemiddelen

Eenheid
 er is maar één land de aarde. Er is maar één volk, de mensheid. Er is maar één geloof: DE LIEFDE
Dr F.M. Wibaut

Wie de mens ziet als het hoogste in de schepping, maakt de mens daarmee tot wees

Je kan zeggen wat je wil, maar je moet wel voor je mening uit kunnen komen

Passport
off all the books in the world the best stories are
foud between the pages of a passport

ons verstand maakt ons wijs
dat ons verstand onze beste leidsman is

kennis is niet het doel, maar het is een middel om tot wijsheid te komen

ik ga even op bezoek bij mijn schijnfamilie

Probeer altijd trouw te  zijn aan jezelf
en aan de ander

Je mag van alles winnen, als je jezelf maar niet verliest

Grow
Always go with the choice that scares you the most
because thats is going to help you grow
Caroline Myss

Ik verwacht een stijging van de lente

Geld
Rijkdom gaat over meer dan geld alleen

De toekomst staat niet vast
We creëren haar elk moment

Vechten
Geef nooit op zonder ervoor te vechten

Antwoord
Het grootste communicatie probleem is dat we niet
luisteren om de ander te begrijpen, we luisteren om een
antwoord te geven

Beatiful
Difficult roads of the lead to a beatiful destination




Geen opmerkingen:

Een reactie posten