zaterdag 8 april 2017

ehbo herhaling

Opstaan na een hele korte slecht geslapen nacht. De wekker horen en denken.. ik droom zeker. maar nee niets is minder waar.. ik moet vandaag mijn ehbo herhaling doen. 
Om half 9 word ik verwacht in Wateringen, dat betekend dus dat ik om 6 uur opsta, zoals ik ooit al eerder schreef met het verstrijken der jaren heb je steeds iets langer tijd nodig om er zo uit te zien als je gewend bent. 
(Zon mooie tekst.. De middelbare leeftijd is de leeftijd dat je 's morgens in de spiegel kijkt en hoopt
dat er barsten in de spiegel zitten)

Kortom het is even wat werk, maar dan heb je soms ook wat.. soms denk ik ook, laat dat hoofd maar thuis, heb je niks aan, doe weg dat ding.. maar ja dat kan niet, je moet er mee dealen zon dag en eigenlijk elke dag.

Het wonderlijke is ook altijd, dat je op bijzondere momenten, als je een keertje  extra spin en span er uit wilt zien, je plotseling een puist hebt, op een niet te camoufleren plek, en een soort van steenpuistachtige waarbij je denkt.. hoe lang gaat het duren voordat de krater open schiet, en dat je dan de verkeerde indruk maakt..

Gelukkig vandaag geen puisten maar wallen.. ook fijn weer een keer wat nieuws.. daar valt niet tegenop te smeren zo vroeg.

Maar goed de dag begon met het heerlijk auto rijden naar Wateringen, waar gelukkig toch wel bekenden zijn die ook in de herhaling moeten. Het is gek het begint en ik denk alleen maar, zeker omdat ik zo slecht geslapen had de nacht ervoor, is het nog niet klaar.. Ahh moeten we weer stabiel draaien moeten we weer beginnen met de reanimatie..

Maar als ik dan bezig ben, zeker omdat ik met twee vriendinnen bezig kon zijn, is het naast het leren ook fun. Zo bleek dat een vriendin van mij, al tijden zonder man, en yep ik dus ook, ineens een soort van bloeduitstorting te hebben rond de lippen. Wij vroegen ons af hoe dat kon, waarop het antwoord was dat we te hard de ambuman hadden beademd, met als gevolg dus bloeduitstorting.
Waarop ik meteen zei, ja als je zo lang alleen bent, ben je blij met elke man, of soort van man wat er ligt dat je meteen volop op zijn mond duikt,

Geweldig gelachen.

De oefeningen  die het programma omvatten waren erg leuk en boeiend  en zoals altijd vloog de dag om natuurlijk, dat is altijd zo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten