zaterdag 4 maart 2017

herbeleven

 Terwijl ik zo door de vakantie foto's aan het scrollen ben, opzoek naar foto's om te gebruiken bij een flard, voor een nieuw hoofdstukje bij de speciale sites. over Napels, kom ik juweeltjes tegen van beelden die ik gemaakt heb, zo her en der in de stad, Pompeii en noem maar op.. soms gaat mijn mond vanzelf open als ik bepaalde foto's zie omdat ik ze zo mooi vind maar ook zo prachtig gelukt.. en ze raken me.. De foto's van de mensen in Napels zal ik zeker ook nog plaatsen maar waarschijnlijk die in een speciale album op Facebook.. de foto van de oude zwerfster, van het meisje dat even uitrust.. van de jongen die rent etc.. die komen ook nog.. nu eerst maar de fotos van de beelden die mij extra raakten soms door hun schoonheid, soms door hoe de foto zelf is.. of de combi..








Geen opmerkingen:

Een reactie posten