maandag 6 maart 2017

De lettergrabbelton (week 8)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL8

Mijn griep gaat viral

Niks weten
We weten alleen dat we niets weten.En dat is het
hoogste niveau wat een menselijke geest kan bereiken
(Leo Tolstoy)

Ik kijk naar de maan en zij kijkt naar mij

Je hebt van die vandagen...

Life
Life is a far too important thing to ever talk seriously
about
(Oscar Wilde)

Wees enthousiast en deel je tijd
met wie je enthousiasme deelt.

Ik ben helaas gereincarneerd
met heraangeboren afwijkingen

Inspiration
You can't wait for insparation .You have to got after it
with a club
(Jack London) 

Vreugde is niet de afwezigheid van verdriet,
maar verdriet is de afwezigheid van vreugde

Kunnen we niet iemand omkopen
om die corruptie effectief
te bestrijden 

Rijk
liever rijk leven dan rijk sterven

Met hoeveel  man
man werk je nu
voor jezelf

Werk
Ik werk om te leven ik leef niet om te werken

De mens is tegelijk oneindig klein
en oneindig groot

Vreest
Een mens vreest het meeste door het lijden dat hij vrees

Wil je straks gelijk hebben of gelijk

Wie oprecht streeft naar het welzijn
van de ander, ervaart een diep geluk


Doe niet wat je graag doet,
maar doe graag wat je moet doen

pluk een idee en
doe er wat mee

Kokend water
iedere coaching is anders, in kokend water wordt pasta
zacht en eieren keihard

Carnavalsverschijningen
ik ben half bier half mens

Blunderen
Je kan beter van tevoren  blunderen dan achteraf,
en als je blundert doe het dan totaal


Je bent zo oud als de ander je voelt

Beatbox
Your heart is just a beatbox for the song of your life

Wees dankbaar voor alles wat op je pad komt
het heeft allemaal zijn betekenis

Niet uitgaan, daar kun je mee thuiskomen

Let go
When i let go of what i am, i become what i might be
(Lao Tzu)

Je kunt leven met discipline
zonder jezelf iets tekort te doen

Meegemaakt
Een goede vriend weet al je beste verhalen
Een beste vriend heeft ze met je meegemaakt

Ook zonder punt krijg ik mijn zin
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten