vrijdag 12 maart 2021

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-13)

ik geloof dat dit weer 
een geloofskwestie is.

ik heb al jaren goud op 
de 200 meter terugslag

ik ben van huis uit weg

dit blaadje is nog maar het
topje van de ijsbergsla

een beetje fietser
toont wielskracht

ruzie met m'n computer
nee we hadden alelen een 
wachtwoordenwisseling
 
als je nooit te ver gaat
kom je ook nooit dicht
bij waar je wil zijn
 
superfood
 bier uit de groentela smaakt
inderdaad een stuk gezonder
 
ik blijf liever alleen
alleen met jou
 
mijn goudvis is niet blij met zilver
 
ondertussen in de rechtbank
doe je geding
 
dit is ongehoord ontluisterend
 
net terug van de kapper en nu in alle stilte
even mijn dode puntjes hairdenken
 
de gemiddelde vrouw wil toch
een beetje op sneeuwwitje lijken
 
met al die alcoholcontroles moeten
we het feestje misschien
maar afblazen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten