maandag 17 maart 2014

Showcase

 
vanavond met vrienden Frans, Chris en Rick naar de voorstelling geweest van Codart, een toneelschool in Rotterdam die elk jaar een voorstelling geven. Vorig jaar had vriend Frans bedacht dat het leuk was om heen te gaan, en we zaten er met z'n tweeen en dachten dit is gaaf en leuk, jong talent die op een geweldige leuke wijze liedjes brengen die je kent maar dan in een ander jasje.. prachtig en heerlijk genieten. Aangezien vriend Rick ook in het theaterwereld werkzaam is, besloten we samen om ze zowel Christian als Rick mee te vragen. En we hebben genoten. Natuurlijk was de show in het oude luxor, dus we moesten heel vervelend, weer eten bij onze favoriete pizza tent. Heerlijke pizza, en heerlijke tiramisu, kortom het was weer ouderwets gezellig met elkaar. Daarna naar de show, die frans en ik vorig jaar al hadden gezien door deze groep en dus wisten we wat we konden verwachten, terwijl de mannetjes nog van niets wisten. We zaten keurig op de eerst rij, maar aangezien het podium wat verschoven was naar voren, hadden we bijna geen beenruimte dus we zaten wat knel, wel was het heerlijk voor Chris en Rick, dat ze op de loveseat van Snip en Snap zaten. Dus dat was ideaal. De voorstelling begon en hoe graag ik ook wil, het is zo vol met van alles en nog wat dat ik het niet kan omschrijven, wat er allemaal gebeurde, eigenlijk is er maar 1 tip voor deze voorstellingen ga er heen en onderga het. zo spectaculair en zo vol energie de jonge mensen. Leuke en soms hele onbekende maar toch verrassende liedkeuze, kortom ik vind het een show die je eigenlijk niet mag missen. Wel blijf ik me verbazen over de lijven van de mannen, die zijn gewoon strak en als ze voorover buigen dan nog blijft het strak, terwijl, zoals vriend Frans dat zo mooi zei, als ik voorover hang dan hangt mijn buik tot op mijn knieeen.. dus ja dat is ok weer uniek.
Het was wederom een vreselijk geslaagde avond met een wervelende theater spectacel en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten